2012-03-24

沖繩自駕遊 - Day 5 (一)

本篇行程:
玉泉洞 ->
中本鮮魚店 ->
平和祈念公園 ->
波上宫

經過咁多日係沖繩中北部既行程,今日主力留在南部同那霸市。

今日係咁多日以來天氣最差既一日,簡直係由早上落雨落到夜晚。不過好彩今朝參觀的地方是沖繩南部一個室內景點 - 玉泉洞。玉泉洞位於沖繩世界文化王國‧玉泉洞,為沖繩境內最大的主題公園。但由於園內其他園區同我地前幾日去既地方好相似,所以今日都係集中到玉泉洞參觀。


樂園內的指示牌內容係唔係熟口熟面呢?又琉球王國又熱帶水果園,我諗內容都係差不多。


園內有兩隻用盆栽砌成既石敢當歡迎你。


玉泉洞係日本第二大鐘乳石洞,第一眼已經感受到佢既巨大。場內不時有不同顏色既燈光投射在洞壁上,不同時間影相會有不同視覺效果。洞內一些形狀奇特,姿態曖昧既鐘乳石,都被冠上不同名字。




好名。通常係一對夫婦身邊都有好多親戚閒人左穿右插,好不熱鬧。

近看可以見到小型鐘乳石既精緻,還可以見到有一點點礦物質係鐘乳石柱中閃爍。


盧山昇龍霸,打穿左個鐘。


我諗起周星星既"喜劇之王"內一句對白:初戀呀,我既初戀呀!(係夜總會內,由一位臨時演員對栢芝講)

青泉係洞內一個很吸引既景點,洞內既水不停地由上遊流下,經過一塊塊鐘乳石平台,再加上燈光點綴,係一個攝影好地方。細心點看,青泉附近有一些全身黑色既魚仔揾野食。
死心吧,你唔會係張相內揾到佢地。


呢個盃十分巨型,但望落都係似一團肥肉。可否改名做"酒池肉林"?


我認為"萬箭穿心"會比較適合。


要三十年時間,一條鐘乳石柱才可以增長一厘米。三十年後,你我仲會係邊?

洞內還有好多奇怪異石,很值得一看。在這裏還是保留一點神秘感,等閣下自己去發掘吧。

園內有好多沖繩民族工房,例如漂染、陶瓷、民族服裝等。有時間值得一一細看。


後來我發現我地錯過左園內一個沖繩民族表演,只可以睇到表演最後的十分鐘,好可惜,因為那十分鐘表演已經很好看。


冇辦法唯有去醫肚作為保償。哈哈,作為窮人旅行團當然要去揾地道風味美食,今次去好少旅遊書講既中本鮮魚店食街坊炸物。

地址︰沖繩縣南城市玉城奧武
電話︰098-947-1100
奧武島係沖繩東南面一個細小島嶼,就好似我地既南丫島,不同既係有一條小橋連接佢同沖繩本島。

中本鮮魚店就係過橋後的右方。很好找。


買東西時只要你表現出你唔識日文,佢地會比一張印有炸物相片既菜單比你選擇。

第一種,炸魚。大份又好食,完全冇魚腥味,又唔覺油膩。食完一條要再追加一條。


店外開始多人,也有不少港人一包一包買上車食。今次係墨魚,睇下個切面,成隻手指咁粗。不過冇乜墨魚味,可以唔追加。



凡事一定有比較好同較差之分。呢個不知名炸物比較油膩,屬於後者。我估佢係水雲,一種海草類植物。



好好食既炸蕃薯,外脆內甜,加分。


最後來個芝士薯餅作結。一如所料,飽到食唔落午飯。

附近有幾隻貓仔出沒,不過你餵佢地,佢地都係唔理你,好似好有骨氣。

之後去沖繩平和祈念公園參觀。今次真係好大雨,所以只可以影少少相,叫做到此一遊。



這個大型的紀念建築,是為了紀念二十多萬二戰時陣亡既二十多萬士兵和平民。


今後的時間將會全部留在那霸市。到那霸市途中我地去了波上宫,一個很傳統既日本神宫。如果唔係落雨的話,一定會更令人心境平安。



雖然波上宫既地點在市區內,但四周也很綠化,而且,你不會嗅到香燭的氣味。


一個洗手的小亭,成為我地避雨的地方。我地係外面已經比雨水洗淨個身,而家洗埋個心,真係由外到內都乾乾淨淨。


之後我地要到DFS還車,然後到國際通這個遊客區見識見識。


上篇︰沖繩自駕遊 - Day 4 (二)
下篇︰沖繩自駕遊 - Day 5 (二)

沒有留言:

張貼留言